Afspraak afzeggen? Wilt u de afspraak afzeggen of verzetten? Doe dit dan tenminste 48 uur van tevoren (liefst eerder) en geef de afzegging door via WhatsApp, sms of door ons tijdig te bellen.
Tijdens drukke periodes is er soms een wachtlijst, dus als u op tijd afzegt, kan ik een andere klant blij maken en blijven wij niet met een lege plek zitten. Wanneer u niet 48 uur van te voren afzegt, ben ik genoodzaakt om (een deel van) het bedrag van uw behandeling bij u in rekening te brengen.
Onze annuleringsvoorwaarden zijn als volgt:
- Meer dan 48 uur van tevoren afgezegd, dan rekenen wij u niets.
- Minder dan 48 uur van te voren afgezegd, dan brengen wij 50% van de behandelwaarde in rekening.
- Wanneer u niet komt opdagen, zijn wij genoodzaakt om 100% van de behandelwaarde in rekening te brengen.
- Te laat voor uw afspraak? Dat kan gebeuren, maar daarmee verkort u wel de lengte van uw afspraak, wanneer een andere klant na u is ingeboekt. Wie meer dan 15 minuten te laat is, kan gevraagd worden om een nieuwe afspraak te maken. Het beleid voor afzeggingen, is daarmee dan van kracht.
- Kosten in rekening brengen doen wij natuurlijk liever niet. Wij maken u veel liever blij met onze mooie wimpers!
TIP! Afspraken kunt u maken via de WhatsApp, door te sms- en, te e-mailen of boek uw afspraak zelf makkelijk en snel via onze website. Om er zeker van te zijn dat een afspraak kunt maken op een moment wanneer dat u dat het beste uitkomt? Plan dan verder vooruit en/of direct na uw behandeling bij de lashstyliste!